Super Course ELT Publishing - Ευκαιρίες Καριέρας

Σχέση εργασίας: Πενθήμερη πλήρης απασχόληση αορίστου χρόνου • Περιοχή εργασίας: Βέροια

Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας, επιθυμούμε να προσλάβουμε άμεσα Customer Service Agent.

Ο/Η Customer Service Agent θα στελεχώσει το τηλεφωνικό μας κέντρο και θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση των πελατών, την ενημέρωσή τους για νέους τίτλους βιβλίων και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.

Απαιτούμενα χαρακτηριστικά/ικανότητες:
  • Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
  • Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
  • Ομαδικότητα
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά προσόντα:
  • Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Πτυχίο ξενόγλωσσης ή ελληνικής φιλολογίας
  • Διδακτική εμπειρία
  • Άριστη γνώση (Γ2/C2) αγγλικής γλώσσας
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
Η εταιρεία προσφέρει:
  • Πενθήμερη πλήρη απασχόληση με σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Προοπτικές εξέλιξης στις εξωτερικές πωλήσεις με αυξημένες αποδοχές
  • Τρίμηνη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποδοχές
  • Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρουν παρακάτω ή να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με e-mail στη διεύθυνση cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης CSA_25, έως τις 19/10/25. Έναρξη εργασίας: 03/11/25.