Σχέση εργασίας: Πενθήμερη πλήρης απασχόληση αορίστου χρόνου •
Περιοχή εργασίας: Βέροια
Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας, επιθυμούμε να προσλάβουμε άμεσα
Customer Service Agent.
Ο/Η
Customer Service Agent θα στελεχώσει το τηλεφωνικό μας κέντρο και θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση των πελατών, την ενημέρωσή τους για νέους τίτλους βιβλίων και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Απαιτούμενα χαρακτηριστικά/ικανότητες:
- Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
- Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
- Ομαδικότητα
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά προσόντα:
- Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Πτυχίο ξενόγλωσσης ή ελληνικής φιλολογίας
- Διδακτική εμπειρία
- Άριστη γνώση (Γ2/C2) αγγλικής γλώσσας
- Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
Η εταιρεία προσφέρει:
- Πενθήμερη πλήρη απασχόληση με σύμβαση αορίστου χρόνου
- Προοπτικές εξέλιξης στις εξωτερικές πωλήσεις με αυξημένες αποδοχές
- Τρίμηνη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποδοχές
- Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρουν παρακάτω ή να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με e-mail στη διεύθυνση
cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης
CSA_25, έως τις
19/10/25. Έναρξη εργασίας:
03/11/25.