Σχέση εργασίας: Πενθήμερη ημιαπασχόληση • Περιοχή εργασίας: Βέροια

Ο εκδοτικός οίκος Super Course ELT Publishing, στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας, επιθυμεί να προσλάβει άμεσα Customer Service Agent.

Ο/Η Customer Service Agent θα στελεχώσει το τηλεφωνικό μας κέντρο και θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση των πελατών, την ενημέρωσή τους για νέους τίτλους βιβλίων και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.

Απαιτούμενα χαρακτηριστικά/ικανότητες:
  • Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Πολύ καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
  • Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
  • Ομαδικότητα
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά προσόντα:
  • Πτυχίο ξενόγλωσσης ή ελληνικής φιλολογίας
  • Διδακτική εμπειρία
  • Άριστη γνώση (Γ2/C2) αγγλικής γλώσσας
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
Η Εταιρεία προσφέρει:
  • Δίμηνη εκπαίδευση με αποδοχές
  • Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρουν στην ιστοσελίδα www.supercourse.gr/careers είτε να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης CSA_21, έως τις 12/12/21.